Dacă aveți un restaurant, cafenea sau bistro, vestea de ieri, conform căreia restaurantele se pot deschide de la 1 septembrie, cu siguranță vă bucură, însă vine cu multă incertitudine. Incertitudine pentru că încă nu sunt stabilite regulile care trebuie respectate și pentru că sunt foarte multe semne de întrebare legate de cum va funcționa business-ul la o capacitate mai mică.
Știm că a fost o perioadă foarte dificilă pentru întreaga industrie HoReCa. Prin soluțiile software pe care le oferim, vrem să vă ajutăm în procesul de redeschidere.
Aflați în acest articol care sunt soluțiile pe care le puteți implementa rapid în restaurantul dvs. cu o investiție minimă.
Meniul digital – renunțați la meniurile fizice din restaurant în favoarea celor digitale interactive, care sunt accesate direct prin scanarea unui cod QR folosind telefonul, fără să fie nevoie de descărcarea unei aplicații. Meniurile fizice sunt imposibil de igienizat complet. Varianta meniurilor de unică folosință poate fi mai costisitoare și nu este sustenabilă, generând deșeuri.
Astfel, meniurile digitale sunt o variantă eco-friendly, care presupune costuri minime. Dar principalul lor avantaj este faptul că permit modificarea produselor și a prețurilor în timp real de pe orice dispozitiv. O funcționalitate foarte utilă mai ales acum, când suntem între sezoane, iar multe restaurante urmează să-și modifice meniul.
Iată ce spun clienții din comunitatea Poloniq despre meniul digital:
„Să știi că sunt foarte apreciate meniurile noastre digitale. Foarte puțini au întrebat de meniul clasic. Și nu-ți zic că mi-am dat seama ce simplu este și pentru noi. Este un drum în minus pe care îl facem. Nu mai vreau să ne reîntoarcem la cel clasic. Chiar nu. Plus spațiu în minus de depozitare. Și e ceea ce am vrut dintotdeauna – flexibilitate. Deci uite ce cadou mi-a făcut pandemia prin Poloniq.” - Ioana Luca, co-fondator Andalu GastroBar Iași
Considerăm că meniul digital nu este o soluție temporară, ci una care aduce beneficii atât pe termen scurt, având în vedere contextul actual, cât și pe termen lung, reducând costurile asociate cu realizarea și printarea meniurilor fizice.
Registru de rezervări digital – dacă încă țineți pe caiet rezervările, sistemul nostru de gestiune a rezervărilor vă poate scuti de multe bătăi de cap: necesitatea unui spațiu de depozitare generos, apeluri nepreluate de la clienți, imposibilitatea de a căuta rapid o rezervare, de a estima gradul de ocupare, de a identifica zilele și intervalele orare cele mai ocupate sau libere.
Registrul digital oferă acces la o bază de date completă, iar gestiunea rezervărilor se face rapid de pe orice dispozitiv și în orice moment. În Poloniq, comunicarea cu clienții este automatizată, așa că se va reduce semnificativ timpul alocat confirmării telefonice a rezervărilor.
Sistemul de rezervări online include, pe lângă acces într-o interfață de administrare intuitivă, cu utilizatori multipli, și un formular de rezervare inclus pe o adresă web proprie (site-ul dvs.) sau pe o adresă intermediată de Poloniq. Astfel, modulul include și un site one-page.
În plus, în contextul pandemic, acest registru digital vă permite să creați o arhivă a tuturor clienților care v-au vizitat, lucru util în cazul unei anchete epidemiologice. Dacă primiți în restaurant clienți care nu au făcut o rezervare, îi puteți adăuga manual.
Registrul de rezervări digital reprezintă și o măsură de protecție pentru personal, care nu mai manipulează un registru fizic ce nu poate fi igienizat.
Pe lângă cele 2 module care sporesc măsurile de siguranță, puteți alege și modulul de shop propriu pentru comenzi. În această perioadă, când traficul din restaurant va fi substanțial redus față de anii anteriori, livrările sunt o strategie la care nu trebuie să renunțați. În cazul în care nu faceți livrări, putem seta ridicarea personală din restaurant. Astfel, se elimină timpii de așteptare ai clienților, care fac comanda și plata în avans și în momentul în care ajung la restaurant doar ridică rapid comanda.
Dacă doriți un canal suplimentar de vânzări, la Poloniq puteți avea un magazin online propriu cu plată online integrată în cel mai scurt timp. Plata pentru acest modul, la fel ca și în cazul celorlalte două, este pe bază de abonament lunar. Doar pentru comenzile cu plată online se achită și un comision de 1.5% per comandă, un comision perceput de procesatorul de plăți și pe care nu îl putem elimina.
Shopul propriu permite restaurantelor să iasă din „războiul” prețurilor și al promoțiilor existent de platformele agregatoare, unde clienții pot compara cu ușurință alte variante.
Aflați mai multe detalii aici.
De ce Poloniq?
Orice modul Poloniq ați alege, la Poloniq găsiți o echipă care vă stă la dispoziție să găsim împreună cea mai bună soluție tehnică pentru business-ul dvs. Suntem un start-up din Iași dedicat 100% industriei HoReCa.
Pentru că set-up-ul se face pe baza unor setări standard, este o soluție cu un timp de implementare foarte bun - în 2h puteți avea live modulul / modulele dorite (în varianta standard).
Ne dorim să le dăm restaurantelor timp să testeze soluția noastră, să vadă cum se integrează în procesele interne și să ne ofere feedback. De aceea, prima lună este gratuită.
Dacă doriți să aflați mai multe despre ce înseamnă colaborarea cu noi, vă invităm să ne trimiteți un email la [email protected]