De când lucrăm cu restaurantele, suntem atenți la nevoile pe care le au clienții noștri și în funcție de acestea îmbunătățim Poloniq cu funcționalități noi. Cei din #comunitateaPoloniq au primit un newsletter în care le prezentăm cum pot crește vânzările folosind codurile promoționale. Oferim clienților noștri constant recomandări cum ar fi cele și cele din articolul Recomandări de marketing pentru restaurante - Crește vânzările online.

O ofertă atrăgătoare, însoțită de un cod promoțional, poate fi decisivă în alegerea restaurantului dumneavoastră vs. alt restaurant. De aceea, recomandăm ca pentru o anumită perioadă de timp să fie folosite astfel de promoții. Trebuie să stabiliți care este audiența țintă și modul de comunicare a codurilor promoționale: 

Clienți noi 

După ce știți ce fel de promoție ar fi adecvată restaurantului dumneavoastră și după crearea codurilor puteți să le promovați pe rețelele de socializare, încurajând clienții care nu au avut contact cu dumneavoastră să le folosească. Clientul va selecta ce produse îi fac cu ochiul și va avea posibilitatea să adauge codul transmis. I se va aplica automat reducerea acordată și va continua cu finalizarea comenzii. 

 

Fidelizarea clienților actuali 

În prezent, clienții sunt mai reticenți cu restaurantul de unde comandă sau de unde vor lua masa, de aceea este important ca un restaurant să se bazeze pe fidelizarea lor. Îi puteți stimula cu ajutorul codurilor promoționale pe care le primesc împreună cu o comandă livrată sau la restaurant, după ce iau masa. Astfel, există posibilitatea să aveți o relație pe termen lung cu aceștia. 

Pentru angajații ai unei firme

Puteți propune companiilor să ofere angajaților un altfel de cadou, respectiv vouchere valorice pentru comenzi la restaurante. Folosind codul promoțional cu o valoare prestabilită de exemplu de 50 de lei, deținătorul voucherul îl aplică direct în coșul de comandă și obține reducerea. 

Exemplu de voucher cadou

Codurile promoționale și influencerii

Influencerii și-au câștigat notorietatea prin implicare, fotografii și autenticitate și este esențial dacă alegeți o persoană să reprezintă restaurantul dumneavoastră sau să fie implicată în campanii să se regăsească în valorile și conceptul locației. 
Prin Poloniq puteți măsura eficiența campaniilor făcând coduri promoționale pentru aceștia pe care să le promoveze pe rețelele de socializare. Când vin comenzile veți putea ști exact de la ce influencer au venit. 

Dacă nu dispuneți momentan de un buget cu un influencer renumit, puteți apela la aplicația FameUp care conectează brandurile locale și influencerii locali. Mai multe despre Fame Up aici.

Dacă doriți să creșteți vânzările utilizând codurile promoționale în Poloniq, ne puteți scrie pe [email protected]