De-a lungul experienței noastre, ne-am lovit de multe refuzuri din partea restaurantelor, unele mai tranșante decât altele. Știm că digitalizarea nu este un proces ușor și că rezistența la schimbare este un factor care joacă un rol important, mai ales dacă persoana care ar urma să beneficieze de transformarea digitală (și cea care are putere decizională) – managerul sau ownerul de restaurant – nu percepe o nevoie de digitalizare.
Sunt însă și refuzuri pe care le apreciem, acele refuzuri argumentate. Avem exemplul unui client care, după discuții inițiale despre Poloniq, ne-a refuzat. Potențialul client ne-a spus că nu vrea să implementeze Poloniq la momentul respectiv, pentru că știa că implică un proces de învățare pentru întregul staff și alte schimbări pentru care nu erau încă pregătiți și pentru care nu puteau aloca timp. Restaurantul făcea livrări, însă nu avea un sistem de gestionare a lor. Ownerul ne-a spus că nu era momentul potrivit pentru a implementa un nou sistem în restaurant. În plus, voia ca atunci să se concentreze pe optimizarea meniului pentru livrări. După 3 luni însă, acest client a decis să lucreze cu noi și să implementeze Poloniq.
Poate sună paradoxal, dar astfel de refuzuri argumentate ne bucură. De ce? Pentru că presupun înțelegerea procesului de digitalizare și a implicațiilor aduse de acesta. Un „nu” argumentat este mai bun decât un „da” neasumat. Cu astfel de clienți ne dorim să lucrăm!
Înțelegem și refuzurile care vin din partea unor restaurante care au deja experiență de utilizare a unor sisteme similare. Însă avantajul Poloniq este o echipă întreagă care stă la dispoziția clientului, pentru a oferi suport continuu. Asistența oferită de echipa noastră este apreciată de clienți. Iată unul dintre review-urile noastre, primite de la Oddity:
„O platformă super ușor de folosit și foarte utilă. O echipă atentă care răspunde nevoilor particulare business-ului în cel mai scurt timp. Un serviciu excelent.”
Avem experiență de lucru în dezvoltarea produselor digitale de peste 15 ani și știm cât este de dificil să comunicăm beneficiile digitalizării astfel încât să fie înțelese și acceptate. Aceste beneficii sunt cu adevărat înțelese abia după utilizarea efectivă a soluției software. De aceea noi, la Poloniq, oferim pachete custom care să diminueze riscul perceput de client în adoptarea digitalizării.
--
Dacă considerați că toate sau unul dintre cele 3 module Poloniq v-ar fi util, contactați-ne pe adresa [email protected].
Detalii despre sistemul de comenzi găsiți aici, despre sistemul de rezervări online aici și despre meniu digital aici.