Restaurantele care își doresc o aplicație de gestionare rezervări pot alege Poloniq, un software HoReCa ce ajută restaurantele în procesul de digitalizare.

Registrul fizic de rezervări este o soluție care nu se mai pretează la nevoile actuale ale pieței. Dezavantajele sunt imposibilitatea de a accesa date istorice - deci lipsa unei baze de date a clienților, imposibilitatea de a gestiona rezervări de oriunde - în cazul în care persoana care preia rezervări nu este prezentă fizic la restaurant, situația se complică, plus spațiul necesar pentru a stoca registrele fizice. La toate acestea se adaugă și disconfortul clienților care nu pot face o rezervare instant.

Poloniq este un sistem de rezervări pentru restaurante care înlocuiește registrul fizic. Restaurantele pot prelua rezervări pe un site propriu, rezervări pe care le gestionează ușor dintr-un panou de administrare la care pot avea acces useri multipli. Pentru că înțelegem nevoia de accesibilitate când vine vorba de tehnologie adoptată într-un restaurant, Poloniq se prezintă sub forma unei aplicații mobile sau desktop.

De ce registru digital de rezervări?

Poloniq permite gestionarea rapidă a rezervărilor de pe orice dispozitiv conectat la internet, reducându-se astfel timpul de așteptare a clienților pentru a li se confirma o rezervare. Mai mult, în Poloniq, comunicarea cu clienții este automatizată.

Unul dintre principalele avantaje este faptul că prin Poloniq se creează o bază de date completă a clienților și că se pot accesa date istorice. Poloniq este un instrument eficient pentru loializarea clienților și permite agregarea într-un singur loc a tuturor rezervărilor primite de pe diferite canale, cum ar fi Facebook sau telefonic.

În sistemul de rezervări pentru restaurante Poloniq, informațiile pot fi rapid filtrate în funcție de perioada dorită, iar ownerul restaurantului are overview complet asupra rezervărilor. Astfel, se pot identifica perioadele cele mai libere din restaurant și se poate maximiza gradul de ocupare a meselor. Mai mult, registrul digital de rezervări poate reprezenta și o metodă de siguranță pentru personal, care nu mai intră în contact cu registrul fizic care a fost manipulat anterior de către alți colegi, iar prin gestionarea facilă a meselor se asigură rezervarea timpilor necesari pentru dezinfectarea efectuată după fiecare client.

Din punctul de vedere al clienților, rezervările făcute online sunt mult mai facile decât cele făcute telefonic sau chiar și pe Facebook, unde pot exista timpi de așteptare până primesc un răspuns. În plus, au devit o modalitate de a se asigura că vor avea o masă rezervată, în contextul în care numărul meselor în restaurante s-a redus considerabil din cauza regulilor de distanțare fizică.

Meniul digital și comenzile online, alte două direcții de digitalizare prin Poloniq

Poloniq este o soluție software pentru restaurante care ajută restaurantele în întreg procesul de digitalizare a relației cu clienții. De aceea, pe lângă sistemul de rezervări, oferim restaurantelor și meniu digital pe bază de cod QR, o soluție bine primită atât de către clienți, care resimt un grad crescut al siguranței, cât și de către personal.

Mai mult, restaurantele care livrează sau vor să ofere posibilitatea de pick-up pot alege sistemul de comenzi online, o variantă ideală în special pentru acele restaurante care nu au încă un shop online. La fel ca rezervările, comenzile sunt plasate pe site propriu și gestionate din interfața de administrare.

 

Dacă dețineți un restaurant, cofetărie sau cafenea, vă punem ajuta cu toate cele 3 soluții de digitalizare. Dați-ne un semn pe [email protected]

-------

Later edit:

Pentru că și hotelurile au avut de suferit deopotrivă în această perioadă, punem la dispoziția acestora următoarele soluții pentru a redeschide în siguranță:

  • Aplicație pentru acces la micul dejun (gestionarea traficului)
  • Aplicație de room-service
  • Aplicație pentru rezervări în restaurant